lördag 13 december 2008

forts. Idol 2008

Ja vad kan man säga förutom att det var synd att inte Alice vann.
Det finns abslout inget att klaga på när det gäller Kevin.
Han har glimten i ögat, har bra röst, bra kapacitet och har det där lilla x-tra!
Men som sagt Alice var min favorit, hon var så söt att titta på och hon hade en behagligt skön röst att lyssna på!
Å andra sidan har hon nog en bra chans att få komma någonstans även som 2:a.

Idag blir det till att röja i "stugan"...
Allt ska vara på plats när det blir jul, jag fick allt grejat en del sent igår kväll.
När jag väl var i full gång med att greja då ville Malldis ha lite uppmärksamhet.
Så det var bara att inse att det inte skulle bli så mycket mer gjort, så jag får väl ta tillfället i akt idag då.
För idag måste det göras.

Sierra- Echo- November- Alfa- Romeo- Echo !!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejhej! Fick ditt mail - håller med att Alice borde vunnit - Kevin kanske har bättre röst, men Alice var bäst igår. Dessutom påminner Kevin mig om italienska smörsångare a la pausunderhållningen (la vido, eller nåt), pojkbansmoves a la Bakstreet Boys och en personlighet som är såååå perfekt den gör mig spyfärdig. ;) Alice kanske är en liten fjortis men hon påminner mig i alla fall inte om olja - snarare om den o-oljade bilen, men på ett bra sätt. Ses vid jul, eller? /Ida