tisdag 9 december 2008

Entré

Hejsan!!
Jag har länge funderat på att skaffa en blogg, dels för att jag tycker det är kul att skriva och dels att jag är en människa som har en tendens att behöva skriva av sig.
Vem är jag??
Jag är en tjej på 23 år, sambo, förlovad, 2-barnsmamma, och musikgalen...
Jag fick mitt första barn Kevin på min 19-årsdag den 9/8-04, bättre present finns inte;)
Mitt andra barn Esmeralda föddes den 31/8-08.
Jag gick ut från Omvårdnadsprogrammet-07, men ska läsa in ett par ämnen snarast... *hoppas*
Förutom min familj så älskar jag att sjunga och skriva låtar.

Mina tankar inför den snaraste framtiden är: Utbilda mig färdigt, skaffa ett syskon till mina gosungar, och besegra min vedervärdiga panikångest, *hata*
Långsiktiga framtidsplaner: Starta eget företag, slå igenom inom nöjesbranchen, skriva en bok.

Dessa planer försöker jag ju sträva efter men det blir sällan som man tänkt sig.
Jag är nöjd så länge min familj är friska och klarar vardagen...
Sen om några av mina planer inför framtiden inträffar så är det bara en guldstjärna i kanten.

Jag känner att detta inlägg inte blev så väldigt intressant, men å andra sidan så får jag skriva av mig!
Ska snart ner i tvättstugan och torktumla lite.
Men ska försöka att uppdatera och hålla denna blogg levande...
Puss och kram // Elin





Snögubbedags- 07



Kevin är lite mer än 2 år, och han älskar godis. (Godis i handen)

Inga kommentarer: