fredag 19 december 2008

Fnitter;)

Nu har min älskade "fru" varit här:)
Och som vi har skrattat, *asg*
Det finns ingen som är så go som min "fru" Pernilla!
Man behöver inte göra till sig när man umgås med henne.
Som hon sa: "Man behöver inte känna sig dum i ditt sällskap, jag skulle t.om kunna gå och skita på eran toalett. Det kan man ju inte göra hos alla;)
Vad jag skrattade när hon sa det, men om man tänker efter:
Om man behöver skita så drar man sig kanske för att sätta sig hos "vem som helst".
Man känner sig inte särskilt "bekväm".
Å andra sidan är det KRIS så är det.
Äsch vad knäppt detta blev, men jag och frugan är lite yrkesskadade.
Vi har slutat reagera om folk pratar avföringar, magar, spyor, vätskande sår och dyl.
Och när man inte ens reagerar när dessa samtal dyker upp när man käkar, då är man YRKESSKADAD...
Nu ska jag nog gå och lägga mig, ska försöka vara pigg och "fräsch" tills imorgon...*heh*
God natt...

Inga kommentarer: