tisdag 16 december 2008

En vanlig tisdag!

Vad har hänt idag?? Hmmm... förutom att ha spenderat dagen i tvättstugan så har det inte hänt så jättemkt.
Jo min kära vän/fru Pernilla ville ha lite company förut i förmiddags. Så det var bara att ta på min lilla skrutt och bege sig ut i "kylan"!
Vi kom till barnvagnsrummet, sen ser jag Pernillas välbekanta ansikte i dörrspringan!!
Antingen är Pernilla en aningen jättesnabb eller så är jag en aningen saktfärdig...
Jag tror att det är en kombination:)
Usch idag känner jag inte för att sitta här och skriva, kanske för att jag är HUNGRIG!!
Jag har bara ätit frukost idag och klockan är 16:15.
Väntar på min käre sambo som ska komma med käk;)
.....

Nu är kl. 16:40 och min älskling står och steker mat för fulla muggar!!
Malldis ligger och sover, hon är rätt opåverkad för att ha feber och jobbig förkylning!!!
Kanske lite tröttare, men på ett strålande humör:)
Well well, ska käka nu!!
Puss och kram

Inga kommentarer: