onsdag 4 februari 2009

Ett vinterland...

God afton!!
DET SNÖAR:P
Idag har dagen varit kantat med mkt surfande;)
Håller på med ett ganska långt och långlivat projekt, men än så länge är det mest en massa tråkiga insamlingar av olika slags texter...
Denna veckan så har Kevin varit hemma från dagis, förkyld och lite febrig!
På eftermiddagen gick jag och Malldis ner till världens bästa Linda och hennes underbart goa familj!
Det var 3 veckor - 1 dag som jag träffade henne sist, dock så låg lilla Lavinia fortfarande i Lindas mage, hon bestämde sig inte för att komma förrän den 19/1-09.
Lavinia var jättefin=) Även Liam är ett riktigt charmtroll=)
Hursomhelst så gick jag och Malldis och hälsade på förut.
Jag kan inte sätta fingret på vad det är men jag känner mig verkligen trygg och mår bra i hennes närhet, det finns bara 3 personer på denna jord som verkligen får mig att känna trygghet inkl. mina barn...

Jag ska bjuda hela familjen Olausson/Noremalm på asiatisk afton.
Men får vänta tills lite pengar har inkommit först, för jag hatar att snåla med mat!
Ska det vara så ska det vara ordentligt!
När det bara är oss själva så behöver det inte vara "märkvärdigt", men bjuder man folk vill man gärna göra lite mer speciellt.

Imorgon ska J på anställningsintervju, vi får la se hur det går med det...
Jag hoppas ju för J:s skull att det går vägen!! *hoppas*
Själv väntar man för fulla muggar på att det ska bli en ledig plats på utbildningen...*väntar och längtar*

Jag kan verkligen INTE fatta att min älskade Malldis redan är 5 månader:) :(
Kan inte hjälpas men det är faktiskt med lite sorg i hjärtat som jag skriver det, det har gått fruktansvärt fort, nästan för fort!!
Jag vill gärna ha ett syskon till Kevin och Malldis, men som sagt det kan vänta lite!!
Å andra sidan så är det rätt skönt att ha producerat klart inom kort;)
Jag har sagt att jag vill ha alla barn innan 30, och det är ju målet!!!
Efter 30 vill jag göra andra saker och för mig känns det bra att sätta upp ett sådant mål!!

Imorgon så firar jag och min sambo våran 4-årsdag som förlovade!!
Vi går även mot våran 6-årsdag som par!! (Bara 9 månader kvar, hehe;))
Allt har verkligen gått fort, vi blev ihop i november-03 och fick vårat första barn augusti-04.
Vi förlovade oss februari-05 och fick vårat andra barn augusti-08.
Åren mellan år-05 och år -08 har varit fulla av massa grejer, både roliga och tråkiga saker.

Saknar redan Linda och hennes goa familj!!

Vad denna kvällen har att erbjuda är bara att invänta och se.
Nu ska jag gå och mysa med min familj!!
Hej hopp gummi sn*pp!!

1 kommentar:

Anonym sa...

har ni ifta er? ett år efter förlovningen e de som gäller.. saknar er redan. skönt att du känner dig trygg med mig, skulle skydda dig mot allt. är trygg med dig med och litar på dig till hundra procent. älskar er pusss