lördag 31 januari 2009

Underbara ting...

Idag blir Malldis 5 månader:)
Kan inte fatta att det var 5 månader sen hon låg i min mage...
Hon växer så det knakar och hon visar upp något nytt varje dag som går:)
Och Kevin han överraskar fortfarande med något sensationellt;)
Vad jag älskar mina ungar...

I Lördags kväll hände en fruktansvärt jobbig och tråkig sak, vill nog inte gå närmare in på det.
Det är nog bara 2 st. som vet om detta, *fy f*n*.
I vilket fall som helst så önskar jag verkligen inte att det händer någon jag tycker om...
Måste bara säga Linda och Pernilla, tack för att ni finns!!

Idag händer inte så mycket mer än att tvätta, vika tvätt, dammsuga, moppa, slänga skräp och röja källare...
Det är väl inte så jättekul att göra en lördag, men förhoppningsvis är allt klart till kvällen.
Det är fruktansvärt skönt när det är färdigt iaf.

Men nu tänkte jag faktiskt få tummen ur och sätta igång!!!
Uppdaterar sen.

Kram

2 kommentarer:

Lea sa...

Tack för ditt meddelande tidigare idag:) Har koll på din blogg med.. Kikar så fort ett nytt inlägg kommer..:)
Vilken tråkig händelse du verkar ha vart med om.. usch.. Om du behöver nåt: Let Me Know!

Puss o Kram

meilling sa...

Tack Lea!!
Är glad att du finns:)
Skönt att din docka har tillfrisknat!!
Puss & kram