fredag 23 januari 2009

Vart tar tiden vägen?

Nu var det så Fredag igen, tiden bara flyger fram.
I förra veckan så var ju jag, Malldis och Linda på sjukan för att Malldis skulle kolla sitt blåsljud på sitt hjärta.
Det var så skönt när läkaren sa att blåsljudet inte var kvar:)
Som sagt tiden bara flyger fram, Malldis blir 5 månader om 8 dagar.
Hon växer och blir allt större, hon väger långt över 7 kg. *puh*
Hon är helt underbar!!
Kevin blir även han större och charmigare än någonsin. Han kan kläcka ur sig dom mest kloka och oväntade kommentarer.
Åh vad jag älskar mina barn...

Idag har varit en ganska oplanerad dag, men det har ändå flytit på.
I morse ringde alarmet kl. 06:45 enbart för att jag skulle inbefinna mig för en cellprovskontroll kl. 08:30.
Och för en gång skull ville jag vara i god tid, men jag slappa ändå tills klockan var 07:10.
Mina barn vill gärna ligga och dra sig på morgonen, men Kevin var ovanligt pigg idag.
Min karl började sakta att väcka Malldis vid 07:36, det var inte särskilt populärt.
Om barnen får bestämma så sover dom gärna till 09:00-10:00, även om det ibland kan förekomma lite tidigare mornar.
Hursomhelst så åkte vi hem och åt en god frukost och slappade ett par timmar efter att provet var taget.
Sen begav det sig till Torp för att handla lite mat, sen blev det även ett stopp utanför fiskbilen. *mums*.
Denna kväll blir väl laddad med mys, godis, film, pepsi och chips:)
Får se när man slocknar i min goa sambos famn ikväll, är lite trött faktiskt.
Hade planer på att vika/hänga in tvätt idag oxå, men jag orkar faktiskt INTE.
Så det blir morgondagens syssla, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag tröttna på att se tvätten och vika/hänga in den ikväll ändå!!

Men vi får se hur det blir med det.
Nu ska jag mysa med familjen.
Hej svejs!

1 kommentar:

Anonym sa...

I LOVE YOU