måndag 16 februari 2009

Sicken tråkig dag:(

Dagen har knappt börjat men den känns ändå så fruktansvärt tråkig!
Det råder fortfarande förkylning här, och det är riktigt elaka bacillusker...
Sitter och lyssnar på piratebay-rättegången, vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta när jag hör det som sägs:P



Den 14/2-09 dog min farmor, hon fick ett långt liv. Hon blev 91 år gammal!

Så nu blir det antagligen begravning i veckan, och jag vet inte riktigt om jag ska ha med mig barnen!
Om det hade varit vanlig "traditionell" begravning med avsked i kyrkan så hade det varit helt OK!!
Men nu är det jordbegravning, begravningsällskapet följer den avlidna till graven.
Så bara en sån sak gör det hela lite mer skrämmande tycker jag.
Så jag vet inte riktigt än hur jag ska göra...

Men det blir som det blir!!

Idag så blir det väl inte så mycket, det kanske blir en liten promenad ut i snöovädret!!
På Torsdag blir det en heldag med frugan!!
Ska bjuda henne på en drink, det kommer garanterat pigga upp hennes morgon, hehe!!
Sen blir det tåg...
Men jag hoppas verkligen att jag är 100% frisk då!! Känns för trist att åka någonstans när man känner sig helt sänkt:(

Sitter och funderar på lunch, men kommer inte på nåt direkt:(
Men skriver mera sen, har nada fanatsi/inspiration idag!!!

Inga kommentarer: