måndag 9 februari 2009

Helt otroligt...

Tjo flöjt!

Sitter och försöker få tag på försäkringskassan, men det är helt j*vla omöjligt!!

Jag fattar inte hur dom arbetar...*irriterad*

Skit samma, nu ska inte dom få svärta ner mitt inlägg mer;)



Här har inte hänt så mkt förutom förkylningar...



Min "docka" är för go... tro det eller ej men hon sitter redan.

Alltså det är inte sittande med helt rak rygg utan hon stöttar upp sig med hjälp av armarna.

Men hon sitter ändå helt själv, det är ingen längre stund, men helt underbart den lilla stund den varar.
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Det där var gårdagens början till inlägg, orkade inte riktigt avsluta det igår!!
Fy tusan vad jag hatar förkylningar, Malldis låter som om hon ska hosta upp lungorna när hon hostar...:(
Men hon är vid väldigt gott mod och pratar och är glad.
Hon äter oxå, vilket är A och O.
Så nu får denna envisa förkylningen ge hädan;)

Idag gick jag och "gubben" upp till hans dagis igen. Det var ju en hel vecka sen sist!
Naturligtvis var det värsta vinterlandet man fick se, men ska inte klaga.
Så länge barnen uppskattar det...

Igår åkte vi till ett mysigt ställe och hade trevligt...
Jag och Kevin halkade omkring som Bambi på all is, sen blev det kurragömma i skogen.
Sen hade vi springtävling. Kevin och jag mot J och Malldís.
Vi hade det riktigt mysigt:)

På Lördag är det då alla hjärtans dag, inte för att det lär bli så mkt firande...
Det blir väl god mat och en del vin...

Ansökte om sommarjobb för några dagar sedan.
Vi får se vad det blir för nåt!!!
Nu ska jag slänga på mig och Malldisen lite kläder, vi ska bege oss ut i detta vinterland...
På återseende.

1 kommentar:

Anonym sa...

duktig liten docka