söndag 1 mars 2009

Blandade känslor...

Sitter här med en envis huvudvärk, *usch*.
Vi var på begravning i Torsdags, det gick faktiskt jättebra...
Även om det fanns vissa dåliga och jobbiga vibbar, detta irritationsmoment störde rätt mycket.
Detta irritationsmoment kan ju inte hjälpas till 100%, men från och med nu så skiter jag fullständigt i det.
Det går INTE att hjälpa någon som inte inser vissa saker och ting.
Nog om det.

Malldis råkade ut för en liten olycka i Lördags morse, så det blev att åka in till akuten på NÄL.
Det konstaterades att vi kunde observera henne hemma i ca. 12 timmar!!
Men vi höll x-tra koll mer än dom där 12 timmarna, släppte knappt blicken från henne på hela den dagen.
Hursomhelst så verkar hon inte ha fått några men eller ha känt sig påverkad av denna olycka.
Jag vete 17 vad jag skulle göra om det hände henne någonting, eller om det skulle hända Kev. någonting...

Idag har det varit tvättning som första prioritet, men tvättstugan ska ju naturligtvis krångla i vanlig tur och ordning det sistonde.
Så det blir att tvätta i morgon oxå!

Min älskade goa sambo överraskade med pizza förut, den karln är ju för go alltså!
Jag är glad att han finns, även om man kan bli ledsen och besviken ibland...
Men när det väl gäller så ställer han upp...!
Och det ska han ha credit för, trots allt så är det många som inte vågar vara nära och stötta i svåra och jobbiga stunder!
Men det gör min sambo.

Nu ska jag krypa ner i hans goa famn och se på jätteäcklig film!
Kommer nog inte kunna sova i natt:P
God natt!!

Inga kommentarer: