tisdag 31 mars 2009

Påskmust:)

Tjoho!

Sitter och dricker årets första kalla glas med påskmust:)



Nu var det länge sedan jag skrev här...

Har hänt en hel del sen sist.



Malldis har nu 2 stycken jättesöta små tänder i underkäken, de har ploppat upp snabbt!

Hon är för söt:)

Hon tar tag i spjälorna i sin säng och ställer sig upp, *pust*

Detta hade hon lärt sig över en natt, hon älskar även att gå omkring med hjälp av mamma eller pappa!



Kevin blir bara charmigare och goare för var dag som går!

Även om han är envis som jag vet inte vad + att han har ett häftigt temprament:P

Men förhoppningsvis så har det värsta lagt sig till hans 5-årsdag!



Jag har tänkt väldigt mycket på bebisar det senaste, fråga mig inte varför!

Är fortfarande väldigt sugen på bebis, har ju varit det ända sedan förlossningen.

Visst är det ingen lek att ta hand om barn och ibland är det riktigt "pain in the ass", men jag är så lycklig med Kevin och Esmeralda!

Och om det skulle bli flera barn inom en snar framtid så är det välkommet!



Just nu så ligger påsken och skolan för min del på glänt.

Det blir väl påskfirande som vanligt med massa god påskkäk, häxjakt och fyrverkerier.

Och skolan börjar ju som sagt den 16/4, har fått veta lite hur den dagen kommer se ut...

Malldis ska även till BVC den dagen men det missar jag tyvärr:(



Idag har jag plockat iordning köket och vardagsrummet!

Det blev jättebra!

Ska ta och baka lite mera limpor och frallor ikväll oxå, det slår aldrig fel.

Ciao!!

1 kommentar:

Lea sa...

Hej!
Har hållt utkik på din blogg efter nya inlägg och nu blev jag happie happie! 2 tänder och viljan att tassa på sina fossingar? Hon växer hon! Och är mr Kevin redan snart 5?! Vart tog tiden vägen..?! Freya fick sin första tand för ett par dagar sen.. Så spännande..! Håller utkik efter nästa inlägg!
Kärlek//