tisdag 9 februari 2010

En tanke...

Hejsan!
Ja vad ska man säga...
Mina tankar går just nu i denna stund till någon/några som inte har det särskilt lätt...
Och skänker även mina tankar till några som dessvärre inte finns med oss/mig längre:(
Det är inte lätt när nära och kära går bort, men det är den vägen vi alla ska vandra dessvärre.
Ibland kan man tycka att tanken nästan är patetisk, man föds för att sedan dö och inte finnas mer...
Sen om man uppstår eller ej det är en annan fråga, men som jag dock inte kommer att ta upp i denna skrivande stund.
Till de som jag sörjer R.I.P
Nu till något annat:
Jag håller på att lägga ut lite nät för att få igång lite projekt, känns som att det är dags att ta tag i sitt liv och göra det man vill med sitt liv.
Min första prioritet är min familj och de som står mig nära.
Kommer att ställa upp på dom i både vått och torrt, det är många som säger samma sak men när det väl gäller så ser man verkligen vem som är en sann vän.
Önskar att saker och ting faller på plats så att man kan offentliggöra vissa saker.
Men innan ens jag/vi vet någonting om vare sig det ena eller det andra så ska man knipa igen.
Nu ska jag återgå till mitt.
Återkommer när tid, ork och lust finns!

Inga kommentarer: