onsdag 10 mars 2010

Framtiden...

Ja som vanligt så var det ett tag sen jag uppdaterade.
Men det har sina skäl, det är mycket på G nu.
Och om allt går som det ska med allt så kommer detta bli ett bra år.
Men man får ta en dag i taget för att se hur saker och ting blir *kärringvarning*.
Kommer kännas så skönt när allting faller på plats:)
Idag står PLUGG, städning och lite annat smått och gott på schemat;)
Men innan allt som ska göras så måste man ladda med en god och "bra" frukost, jag har ett tag kört med couscous-sallad till frukost.
Detta kan väl ses som lite "weird" men eftersom jag inte är en så stor smörgåsfantast på morgonen så funkar salladen perfekt.
Iofs så är jag ingen direkt "ätafrukosttidigtmänniska" men annars kan klockan bli förmiddag nästan eftermiddag innan jag äter och sen blir det inte många timmar innan man ska äta middag oxå, det blir så knäppt.
Så ska dra och fixa iordning resten av salladen sen blir det plugg.
Framöver hade jag tänkt att försöka uppdatera denna stackars blogg oftare, inte för att det är någon som läser detta förutom 1-2 st men utan för min egen skull.
Tycker det är intressant att läsa igenom vad man har skrivit då och då.
Over and out!!

Inga kommentarer: