onsdag 25 november 2009

Räkningar...

Fy f*n för räkningar!
Hade ju hoppats på att få en hyffsad månad nu, men det sket ju sig rätt rejält.
Fan vad jag hatar det!
Så det blir nog nudlar denna månaden, lr skämt å sido!
Det går inte att leva så när man har barn, vi vuxna kan gott leva snålt en månad eller två.
Men de få pengar som finns ska garanterat gå till barnen!
Det är de käraste vi har!
Måste plugga oxå, och städa och en himla massa annat!
Jag är så trött, känner att jag inte har återhämtat mig till 100% än.
Harklar fortfarande slem lite då och då, känns inte kul alls!
Egentligen orkar jag inte bry mig, det får bli som det blir.
Huvudsaken är att barnen har det bra, skulle inte "överleva" utan dom.
De är mitt/vårt allt, helt underbara är dom:)
Nu ska jag softa vidare och njuta lite av min älskade karl!
Sen blir det att förbereda inför pluggandet imorgon!
Vi hörs!
Puss

Inga kommentarer: