lördag 22 augusti 2009

Vart tar tiden vägen?!

Hej hej!
Jag undrar bara vart tiden tar vägen?
Allt har gått så fort nu när man tänker tillbaka.
Det är väl skönt när tiden går framåt, men ibland önskar jag att det kunde stanna till lite grann... Kevin och Esmeralda har ju blivit så stora nu, det känns lite overkligt men SANT!
Denna helgen är det fullt med grejer att göra, eller ja lite iaf;)
Men jag längtar lite tills på Måndag faktiskt, då ska barnen vara på dagis på "heltid" och med det gjort så kommer väl vardagen och alla rutiner falla på plats...
Och då måste jag plugga, jag ligger efter minst 1 vecka då den veckan gått åt till inskolning på dagis!
Men som sagt skammen som ger sig, det ska jag allt fixa!
Och sen i veckan blir det till att träffa mina studiekamrater för att diskutera studier och möjligtvis lite skvaller oxå:P
Men nu får jag allt sätta igång och fixa lite, för i eftermiddag kommer mina ständiga änglar som ställer upp som barnvakt titt som tätt:) *tackar och niger*
Vi hörs av!
Kram

Inga kommentarer: