onsdag 19 augusti 2009

Back to the reality:)

Tjofräs!
Tänkte passa på att skriva några rader här...
Har en sjukt trött dotter som ligger i min famn:)
Det har ju varit inskolning på dagis den här veckan för Esmeralda.
Hon verkligen gillar det, vi tar ju det rätt sakta + korta dagar men hon visar inga tecken på att sakna mig direkt...
Så nästa vecka är det ju tänkt att det ska köras på det riktiga schemat= tidiga morgnar och sena dagar.
Men jag tänkte faktiskt låta henne få gå halvdagar nu i början av nästa vecka iaf.
Jag fattar inte att hon har blivit så stor, hon fyller 1 år snart.
Hon är nu 11 månader och 19 dagar, hon går själv och har 7 söta gaddar!
Min älskade "Kevvan" är ju 5 år!
Det är ju helt otroligt.
Han tycker det är skoj att vara tillbaka på dagis, men samtidigt så är det inga problem att få med honom hem heller...
Själv har man ju tyvärr fyllt 24:(
Inte för att det känns någon skillnad, men vetskapen finns ju där, och det suger hästk*k.
Nu får jag nog sätta igång med nåt vettigt:P
Men på återseende!

Inga kommentarer: