lördag 29 augusti 2009

Tjejmiddag:)

Hej!
Idag har varit en stressig men en trevlig afton:)
Skulle ju ha ett väldigt trevligt besök i afton, och jag stressade som själva f*n för att lyckas få ordning i lägenheten... Så går det när man inte planerar riktigt.
Gästerna kom vid halv 4 tiden.
Det blev buffé med vin och öl:)
Jag blev jättenöjd, det var diskussioner högt och lågt! Så detta tjejer måste vi göra om:P
Jag förstörde ju ett linne med rödtjut, men vad gör det när man har det trevligt...
Annars har dagen sakta men säkert nått sin stilla ro, barnen sover för en bra stund sen...
Och jag har kommit fram till att det blir till att söka till sjuksköterska för att sedan kunna läsa till barnsjuksköterska eller barnmorska.
På nåt sätt känns det som mitt "kall", det gäller bara att klara av det hela vägen!!
Jag vill så gärna ha ett syskon till mina 2 barn oxå, så det får man försöka klämma in innan 30:P
För som sagt jag ska ha alla barn innan 30, kanske låter knasigt men så är det!!
Det är så jag vill och känner. Och det är ingen som kan säga något om det!!
Men som sagt jag har 6 år kvar så det är ingen jättebrådska än så länge:p
Men nu ska jag göra lite vettigare grejer...
Puss & Kram

Inga kommentarer: