torsdag 17 december 2009

Nu är vintern här.

Hejsan svejsan!!
Idag har varit en jobbig och händelserik dag, orkar inte dra några detaljer.
Men hursomhelst idag har det snöat utav bara tusan, och då var naturligtvis jag & Kevvan tvugna att känna in snön ordentligt.
Jag & Kevvan bjöd så klart med Liam ut i snöyran, det var jättekul att se dom leka tillsammans.
Liam é ett riktig charmtroll och é en lätthanterlig gosse:P
Hursomhelst fick även en snabbvisit i Lindas o.co place!
Vackert som vanligt...
Dock ett stort big no no är bilden på mig som alltid lyckas hamna i folks blickfång som kommer på besök hos dom.
Alla andra individerna på kollaget ser bra ut, men det kortet på mig är ta mej f*n bland det värsta som skådats!
(LINDA: Please ta bort, du kan få sätta dit ett annat kort:p)
Å andra sidan så får jag väl stå ut med en såpass värdslig sak, hehe
Nepp nu ska jag dyka ner i sängen och drömma om både det ena och det andra;)
Puss & Kram och snart är det jul!!

1 kommentar:

lindanoremalm sa...

ha ha ha ha du är fin men ok, ge mig ett då bara. älskar=)