fredag 18 december 2009

Långsam dag!

Hej hej!
Dagen har knappt börjat men ändå känns det som om denna dagen kommer gå otroligt segt...
Har en del ärenden att uträtta som t.ex. apoteket, maxi, och "glasbanken".
Sen ska det städas och röjas upp.
Ska bli skönt när denna dagen är slut:)
Imorgon så ska jag och min älskade J åka iväg på julbord, det ska bli kul.
Det är egentligen en av de få ggr som jag och J gör något själva mer än 1-2 timmar.
Med Kev. var det inga problem att "lämna" bort eftersom han fann sig i det, men Malldis är inte riktigt av samma kaliber.
Hon finner sig inte i vem som helst och är förbaskat kräsen om vem och när någon ska få passa henne.
Det är egentligen bara dagis och en av hennes mostrar som går vägen:P
Det är nästan så att man börjar frukta den stundande tonårstiden som hägrar (tack och lov) längre fram...
Kev och Malldis är verkligen som natt och dag.
Han var lugn och snäll nästan för snäll;)
Hon är ett yrväder och har ett j*kla temprament.
Men när Kev tycker att någon/något har behandlats fel, ja då kan man få höra efter noter...
Nä nu får jag väl försöka få grejat lite innan ärenden ska utföras.
Vi hörs!!
Kram

1 kommentar:

lindanoremalm sa...

hon gillar mig