torsdag 18 juni 2009

På gott och ont...


Tja!

Tanken slog mig att just orden "hata och älska" är olika starka beroende på person.

För mig har det inte alltid varit ett STARKT ord utan ett ord som har använts lite hursomhelst...

Fast på senare tid så har ordet "hata" legat mig varmt om hjärtat.

Alltså man kan ju inte älska allt och alla, men det måste väl för i h*e finnas gränser, *suck*

Blir så j*kla trött på översittare som vissa är, fisförnäma och äckliga ut i spetsen. *spyr*

Det finns en del som jag skulle vilja skicka "dit pepparn växer" eller "dit solen inte når".

Jag är så himla irriterad så jag skulle kunna spy galla på allt och alla, men som sagt jag är rätt duktig på att "tona" ner saker och ting oxå.

Eller rättare sagt dom som vill kommer väl få chansen, jag håller nämligen på med ett projekt så inom en framtid så kommer ALLA som vill kunna få reda på det mesta, haha!

Detta är ett projekt jag har hållt på med sedan sommaren-08, men sen jag fick "Malldis" så har ju detta projekt legat lite på hatthyllan.

Men som sagt den väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.

Väntar på min älskade J, jag ska tvärmysa med honom:)

Ska återgå till mammarollen och ta hand om mina söta charmtroll.

På återseende.

Förresten jag önskar en trevlig midsommar i förtid!

Puss & Kram

1 kommentar:

lindanoremalm sa...

synd vi inte fick setts igår. jag saknar er! och du min kära!! morötter hat inget blod som sakta rinner yr dom och heller ingen själ=) det är snuskigt/brutalt med slakt. fy bubblan.. kommer nog bli veg helt nu, eftersom jag äcklar mig själv så genom att läsa och totta på bilder. ha ha ha ha. ses snart iaf. älskar. pusss