söndag 14 juni 2009

No Regrets...
















Nu vart det Söndag kväll ännu en gång;)
Idag har dagen medfört lite städning och älskvärt sällskap=)
Till middag blev det Fläskfilé med ris och go brunsås...
Fick även fixat mina naglar av min underbara söta Märta, jippie! (Fast det är bara 2 smycken kvar:()
Jag har förstått att vissa saker som har skrivits på denna blogg har "irriterat" somliga.
Men när jag skriver ett inlägg så tycker jag vissa saker, och det kan vara saker jag irriterar mig på eller enbart känner för skrivande stund...
Men som sagt jag ångrar inget i denna blogg, jo möjligtvis att jag önskar att jag kunde vara mer öppnare när jag skriver blogg.
Detta blir visst ett kort inlägg, måste fortsätta städa lite innan det blir försent...
Imorgon så blir det pannkaksfrukost med trevligt sällskap!
På Onsdag blir det antagligen plugg + barnvakt:)
Sen vad som händer de övriga dagarna i denna vecka, det är bara att vänta och se vad som händer:)
Puss & Kram




2 kommentarer:

Ellen sa...

Jag är en stolt moster och fotograf, haha
Gillar din blogg, ska lägga den som favorit länk i min blogg:)

Lea sa...

Får alltid ett litet lyckorus när jag ser att du lagt in ett nytt inlägg :)
Att folk blir irriterade (fattar inte varför) beror nog enbart pga att dom har för mycket fritid..
Så keep up the good work så håller jag utkik efter nästa inlägg:)

P.s vad fina barn du har!

Kram Lea