måndag 10 maj 2010

Huvudvärk:(

Tjo!!
Idag har man varit på besök på VC, har gjort roligare saker i livet om man säger så!!
Men jag lever iaf.
Snart ska jag hämta min underbara charmtroll, vad skulle jag gjort utan dom?!?!
Visst, ibland kan man bli så j*vla arg på dom.
Men säg någon man aldrig blir arg/irriterad på!! ;)
Satte mig för att blogga lite, när man istället borde dammsuga för hundrade gången:p
Just nu händer det inte överdrivet mycket i mitt liv, eller lite grann.
Nu har man varit gift i ca 1½ månad och det känns helt underbart:)
Älskar min J och våra barn.
Nu har vi bokat våran semester som sker i juni, tror det är första gången som vi har gjort det.
Alltså då vi bokar ett tag innan, annars brukar vi bestämma oss några dagar, max 1 vecka innan.
Nä får återkomma senare ikväll, måste få ordning på en del grejer innan mina kära kommer!
Puss & Kram

Inga kommentarer: