lördag 4 juli 2009

Idioti...

Tjo!!
Igår blev kvällen trevlig med 2 av mina favoriter!!
Kevin hade även sin kompis Liam här, han övernattade!
Det var superkul att ha honom här:) Det tror jag att alla tyckte!
Så Linda det gör vi gärna om=) Det är bara att hojta till;)

Jag är så j*vla trött på mytomaner och idioter, hur kan man?!
Jag skulle kunna skriva en lång lista och bara spy galla, men who fucking cares till slut!
Skit samma nu är det bara bevisat att allt var lögn, och det gör mig förbannad...
För mig är det inte jordens undergång, men när någon SÅRAR och SKADAR de jag tycker om, då har det f*n i mig gått för långt. (Ett tips: Dra nåt gammalt över dig, och kom inte fram förrän du fixar det...)

Nu till nåt roligare. Dagen idag har ju då varit späckad med massa lek och skoj, film och McDonalds-besök!
Och igår var det LEK och skoj, bad, fika, muffinsbak mm.
Dagen till ära så var vi bjudna på mliddag, det var supertrevligt!!
Världens bästa Linda med familj bjöd på jättegod mat *mums*
Fick även tid till att spela ett riktigt roligt sällskaps/parspel. *I LIKE*!
Det ska bli trevligt att få njuta av ännu en middag och trevligt sällskap i slutet av denna månaden!

Nu är jag så trött, har svinont i korsryggen och i hälsenan...
Får nog kolla upp korsryggen, antagligen är det väl bara "felbelastning" eller så är det nåt annat!
Det vore bra att veta, och mina hälsenor är ju kaputt.
Men det har jag ju vetat sen 6:an typ!
Och det är bara att inse...:(
Men har haft ett längre "skov" utan att behöva haft ont i dom, tills nu!!

Näpp nu ska jag gå och mysa med min älskade karl...
Puss & Kram!

2 kommentarer:

Ellen sa...

o ni kommer till oss, glöm inte det....*fniss*

Kommer alltid älska er<3

emma haglund sa...

hej elin.. ville bara säga gud va stor kevin blivit.. och lill tjejen växer så det knackar ju:D härregud... kul och se att ni alla mår bra:D
kram / emma