torsdag 21 maj 2009

Utmaning

Utmanad av Linda.

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
1.) Vårdbiträde sjukhus
2.) Vårdbiträde sjukhem
3.) Marinbiologsassistent
4.) Butiksbiträde

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1.) Fyra bröllop och en begravning.
2.) Titta han snackar
3.) Dirty dancing
4.) Dansar med vargar

Fyra städer jag har bott i:
1.) Henån (samhälle)
2.) Stenungsund
3.) Göteborg
4.) Uddevalla

Fyra TV-serier jag gärna ser:
1.) Cityakuten
2.) Desperate housewives
3.) Sex and the city
4.) CSI

Fyra ställen jag vill åka till:
1.) Korea
2.) Island
3.) Danmark
4.) Grekland

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
1.) www.forever8.blogg.se
2.) www.hotmail.com
3.) www.magdalenarydberg.blogspot.com
4.) www.aftonbladet.se

Fyra favoriträtter:
1.) Skaldjur
2.) Fisk
3.) Sallader
4.) Gratänger

Fyra ställen där jag trivs:
1.) I sängen
2.) Hemma
3.) I bilen
4.) Jobbet

Fyra personer jag vill träffa:
1.) Hella
2.) Tuva Novotny
3.) Hanna i Östersund
4.) Mormor

Fyra personer jag vill utmana att svara på enkäten:
1.) Pernilla
2.) Lea
3.) Ellen
4.) Magdalena Rydberg

Inga kommentarer: