fredag 17 april 2009

Plugg:)

Jaha då sitter man här och pluggar;)
Igår var det uppstart på utbildningen, är så himla glad att den är igång, jippie!!
Satte igång med att plugga direkt när jag kom hem igår...
Vi får hoppas att denna lycka och motivation håller i sig:P
Isåfall så har jag inget att vara orolig för!

I Måndags var vi i Danmark, det var helt lovely...
Men fy f*n vad trött man var, vi var nog inte hemma förrän 01:00.
Skulle faktiskt kunna tänka mig att flytta till Danmark, det hade jag nog mått bra av!
Om vi någon gång ska flytta mer så blir det nog inte inom Sverige, kan ju alltid hoppas iaf;)
Men nu så ska jag dra i mig en snabb frukost... och sen ska jag göra klart den sista uppgiften i väntan på att jag ska få de andra uppgifterna rättade.
Eftersom jag satt länge igår och egentligen inte behövde göra dom förrän på Måndag så kan jag kanske njuta av solen sen!!

Bye bye

Inga kommentarer: